Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Ali-Baba Afhaal en Bezorgcentrum Bergen op Zoom. Meer weten? Ontdek meer
Martha
20 jun 2026 om 21:01
Was weer lekker
Erwin
20 jun 2026 om 19:52
Heerlijke pizza's besteld. Keurig op tijd gereed met verse ingrediënten.
Martine
12 jun 2026 om 9:38
Vaak besteld bij jullie maar deze keer echt slecht. dure lamb karbonade .16 euro en ik kreeg 1 karbonade en een kleinstukje hoofdzakelijk bot. 1 broodje shoarma . de pita was stok oud , droog en viel zelfs uit elkaar. kost 10 euro . het was niet goed. .
Dijkstra
6 jun 2026 om 20:41
smaakt prima, voor herhaling vatbaar.
Ton
31 mei 2026 om 20:16
Besteld voor half 6. 10 gewacht op bestelling. Vriendelijk geholpen. Eten was warm en goed te eten
Shelly
29 mei 2026 om 22:35
Heel lekker, snel klaar en zijn super vriendelijk!
Anne-Marie
24 mei 2026 om 22:59
Was heel lekker, warm en snel geleverd. Top
nick
23 mei 2026 om 21:55
alles was heerlijk, verse producten en nog goed warm ook.
voor herhaling vatbaar
tom
23 mei 2026 om 17:26
altijd snel bezorgd, beste kapsalon uit de buurt.
Ada
22 mei 2026 om 8:26
schotel doner besteld. na 20 min . stond hij al voor mijn deur. alles goed warm, en lekker